Konsten att välja



Det är final i Utmaningen på Mobergs och de var meningen at jag skulle gå ut. Men jag e så trött.

Samtidigt så vet jag att jag skulle må bra av lite vuxen-kompis-kontakt. Man allt känns så rörigt. Bor inte hemma, har ingan grejer, sovit dåligt, inte träffat T sen förra helgen och så mysfredag.

Blir liksom inte sugen på raj-raj då. Tråkigt. Känner mig som en gammal tråkmåns. =(

Men så är de fredag och vi är bortbjudna på middag till mamma. Sen är det Idol-final!! Alltid kul å kolla på!

Så de blir nog soft och soffan och Idol. Känns som om jag kan det men, men......

I morgon ska Ville på kalas på Lekrymden. T vill köra bort vårt gamla kök till avlastningstationen. Å vi bheöver åka till Ikea och köpa kok-kärl och stekpannor till vår nya fina häll. Var precis upp och kolla på köket. Alla vitvaror är på plats och bänkskivan. Nu ska de snart såga ut för hällen.....=)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0