Köket.......snart ett minne blott

Idag har det jobbats. Packat ner alla saker i köket. Slängt en del men sparat det mesta. Kommer få köpa nya kastruller nu när vi skaffar nu häll. Någon som har bra tips på bra saker till inte ett alltför dyrt pris


Gjutjärnsgryta, rund - Le Creuset 4,2 liter
Sambon har varit så duktig och skruvat i hop alla stommar och burit ooch burit. I morgon rivs allt i köket. Vi ska bo hos min mamma och sambons föräldrar dennna vecka som kommer. Så att vår snälla snickare kan få lite arbetsro. =)

Så i morgon går ett litet flyttlass till svärisarna. Jag och Olle ska bo där första natten, medan Ville sover hos mormor och sambon sover här i huset. Lite utspritt. Men de är de värt!
Nu i kväll blir de lugna gatan. Har inte suttit ner på hela dagen så nu e jag helt slut. De blir godispåse och lite Robinsson innan jag kryper till kojs.

natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0