julfest



Idag ska jag gå på julfest som jobbet ordnar. Det är en lång tratition att vår sektion har knytisjulbord och julklapssutdelning varje år. Så idag har jag varit på stadens gator och inhandlat en julklapp till en kollega. Jag vet vem jag skulle köpa till och jag tror att jag fick till det bra. =) Man ska även ha ett rim med på paketet. I vanliga fall brukar jag "fuska" och ta ett rim som jag hittat på nätet, men i år smällde jag till och gjorde ett själv!

Ska bli trevligt att träffa alla kollegor som jag inte sett på ett tag. Varit hemma i ett halvår snart. Men lite jobb har ju ju som sagt hunnit göra ändå. ;)

Fick mig en trevlig lunch hos bästa kompsien som bor på stan också. Väldigt uppskattat! Hon har alltid det där lilla extra att bjuda på. Idag åt jag ett superdupergott bröd som hon bakat själv. Massa godsaker i det; nötter, frukt och annat mums! Tack M!!

Nu vaknar den lilla Olle!!


Later!


/BN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0