installerade hos svärisarna

Nu är lillbrallan och jag på plats hos svärisarna. Ville ska sova hos mormor i natt och sambon får allt sova själv i huset. De är bra så at than är på plats när vår snälla snickare kommer.

Tur att vi har våra nära så nära. Himla smidigt.

Jag flyttade hela Olles bohag hit. Säng och leksaker och allt. Så de ska kännas så tryggt och mysigt och som vanligt. De är bara mamma som ska åka och jobba i morgon.

Jobba!!! Å va kul!!! Hoppas de jag ska jobba med känner likadant!

Någon timma i morgon och någon timma på tisdag. Mormor och farmor ställer upp och gosar och rullar vagn med Olle medans jag är på jobbet. Jag känner mig så priviligerad som har dem. Tack för att ni finns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0