Gymnastikuppvisning - NGF



Kom nyss hem från juluppvisning hos NGF. Riktigt duktiga var de! Var tränare för de äldre laget förut. Är så kul och se deras utveckling för varje år som går. Rolig toch se att föreingne lyckas hålla kvar så många tjejer  även när de börjar i högstadiet. Det är en svår nöt att knäcka. Många tjejer lägger av med idrott som kräver mycket, då de är annat som drar i tonåren.

Medan killar stannar kvar i sin idrott och blir bara bättre och bättre blir ofta tonårstjejer åskådare. Så jag blir så glad när jag ser att NGF lyckas hålla många kvar. Idag såg jag även att några äldre gymnaster som slutat, hade kommit tillbaka till truppen! De är ett gott betyg!

Ikväll är sista kvällen hos "svärisarna". SKönt men de kommer bli tomt också. ALlt har gått förvånansvärt smidigt och bra dessa 10 dagar och nätter som jag varit här. Så tack S och L för min tid hos er! Nu blir jag er gäst igen och inte inneboende! =)

Jo jag har tänkt på en sak. Jag vill bara säga att jag inte har slutat skriva om Olle än. Jag är inte riktigt klar känner jag. Jag vill berätta för er om sista tiden på sjukhuset och första tiden hemma också. Den är vikitig att få med för att få hela historien. Snart så.

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0