Favvo tv-kvällen



"Arga Snickaren"

Men är han så arg egenterligen? Mest rak och rätt på liksom. Skulle passa mig jättebra. Snart kommer vår snickare och tar köket i beslag. Men han är "Snälla Snickaren". Det är också bra!



Å så Grey`s. Få se om det är ett "gråta -avsnitt" ikväll eller inte. De är dessa man vill åt. Gråtisarna.
Sist handlade det om en liten bebis som fick en stroke när han låg i magen på sin mamma. Sambon som inte brukar kolla, "hamnade" framför tv:n en liten stund och vi tittade på varandra. Vår lilla Olle fick ju också en stroke när han låg i min mage. Tänkte skriva och berätta hela vår historia någon dag när jag känner att jag orkar.

Nu är det tv:n nästa!!

Jo just de! Hann med en powerwalk nu ikväll också! Skönt att få andas frisk, kall decemberluft.

Over and out!

/BN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0