Bullninjans dag



Idag när jag vakande var marken snötäckt! Så fint!

Ser lite ljusare ut när de ligger fin snö på marken, än de gråa gråa gråa som alltid brukar dominera.

Idag var de full fart från det jag slog upp ögonen. Skulle jobba några timmar på förmiddagen och O skulle vara hos mormor. V på dagis. Så upp och hoppas och fixa sig lite anständig inför jobbet.

Trevligt att jobba.....hann t.om. med en fika men en gammal arbetskamrat. =) Sen hem och sitta i telefonintervju i en timma. Men vi var så effektiva att blev klara på "bara" 40 minuter. Sen och hämta V på dagis för att bege oss till barnläkarmottagningen för att kolla vidare med hans hosta. Besöket resulterade i en lugnröntgen och en ny medicin.

När jag bloggar så märker jag hur mycket kontakt vi har med sjukvården. Men så är det väl för många föräldrar. Tur att vi inte är särskilt förkylda och sjuka annars. Vi har "bara" en massa annan s.k.i.t- Men men de funkar ju för det mesta bra ändå.

Nu är det nedräkning tills vi flyttar hem igen. Kanske kanske är det bara två nätter bort. Jag håller tummarna!

Well.....nu är de in i duschen, sen kvällsthe och macka + lite tv. Sen siktar jag mot kudden!

Tack o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0